هتل مارینا پارک کیش
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل مارینا پارک کیش

marina4.JPG

هتل مارینا پارک کیش که جزء هتل های 5 ستاره کیش می باشد، در زیباترین نقطه جزیره کیش و در زمینی به مساحت بیش از ده هکتار و در کنار برج های دوقلو  بنا شده  است .فضای سبز و دلنشین با گونه های گیاهی متنوع و آب نماهای بسیار جذاب این هتل را بسیار مورد توجه قرار داده است. در دو طرف هتل ساحل مرجانی و بسیار زیبای خلیج فارس قرار دارد که اولین و بی نظیرترین مارینای کیش را در خود جای داده است. این فضای فرح بخش و بسیار چشم نواز، اقامت در این هتل با شکوه را برای مسافران تور کیش لذت بخش تر می کند.

marina2.jpg

ترانسفر و استقبال فرودگاهي، صبحانه و نهار بوفه كامل، استخر، سونا و جكوزي از خدمات رایگان هتل مارینا پارک کیش مي باشد. امکان دوچرخه سواری در سر تا سر هم برای مسافران  تور کیش مهیاست. از دیگر امکانات ورزشی استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی هتل است که می تواند به آرامش و رفع خستگی کمک نماید. ماساژورهای تایلندی هم در محل مستقر هستند تا در صورت تمایل شما، از بین مدل های مختلف ماساژ تایلندی، لحظات آرامش بخشی را برای شما ایجاد کنند.امکان غواصی یا جت اسکی و ورزش های دریایی هم برای مسافران کیش فراهم است. لازم به ذکر است که این هتل دارای بیش از 750 متر نوار ساحلی اختصاصی است.

marina5.jpg

marina3.JPG

امکانات هتل مارینا پارک کیش:

هتل مارینا پارک کیش دارای استخر های آب شیرین متعدد، ساحل ماسه ای، مارینای تفریحی اختصاصی کیش، پارک بازی، سالن ماساژ تایلندی، اسکله اختصاصی با قایق، مرکز غواصی، دوچرخه سواری، رستوران اختصاصی بام مارینا و ... است که میهمانان تور کیش میتوانند از آنها بهره ببرند.
امکانات داخل اتاق ها هم شامل يخچال به همراه ميني بار، چاي ساز به همراه چاي ،سشوار در حمام، تلفن ، تهويه مطبوع، امكان دسترسي به اينترنت ، شبكه تلويزيوني ماهواره اي، صندوق امانات اختصاصي،ميز کار،مبل،چراغ مطالعه،بالکن و ... می باشد.
 
marina6.jpg
 
marina1.jpg
 

جهت رزرو و خرید تور کیشو اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا نوروز 96

تور استانبول نوروز 96

تور کیش نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل های کیش , مجلل ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: